Probak

 

FROGAK NAFARROA OINEZ 2016 VIANA-LODOSA 

 

1. FROGA. MAHATS BILKETA ETA LASTO-FARDOEN TOKIALDATZEA.  Ikusi bideoa

 

AZALPENA:

Froga bitan banatuko da

1 Taldekide batek mahatsak hartu beharko ditu eta beste saskian sartu. Bere taldekide batek mahatsak zapàlduko ditu, ontzi bat bete arte. Betetzen dutenean bigarren zatia hasiko dute.

2) Behin mahatsa bildutakoan, talde bakoitzeko sei partaide lasto-zama bat mugitzen saiatuko dira. Lasto-zama azpian 4 enbor egongo dira, lasto-zama bakoitza epaileak esandako lekuraino mugitzen laguntzeko.

Joan etorria egin behar dute.

Froga honetan sei puxika egongo dira, joan eta etorria markatzeko.

12 talde daudenez froga bi txandatan egingo da. Txanda bakoitzean sei talde egongo dira. Talde bakoitzak egindako denbora apuntatuko da. Denboraren arabera sailkapena osatuko da (lehena denbora gutxien eman duena, …)

 

PUNTUAKETA:

Denborak hartuko dira kontuan

 

1.postua

40 puntu

2

20

3

15

4

12

5

10

6

8

7

6

8

5

9

4

10

3

11

2

12

1

 

PROBAREN ARAUAK

 

-Taldekide batek mahatsa hartu behar du, beste batek zapaldu  eta gainontzeko zortzien artean lastoa mugitu.

-Kapitainak aholkuak eman ahal ditu baina ezin du lagundu.

 

2. FROGA (1 GUNEA) ORIENTAZIOA ETA GIZA FROGA. Ikusi bideoa

 

AZALPENA

Froga hau bi zatitan egingo da. Orientazioa eta giza froga lasterketa gurpilekin.

Orientazioa bikoteka egingo da. Talde bakoitzetik hiru bikotek parte hartuko dute hurrenez hurren. Txistua entzutean iparrorratz bat eta txartel bat hartuko dituzte. Txartelean norabideak aurkituko dituzte. Helmugetara iristean konoak topatuko dituzte. Konoetan agertzen diren zenbakiak memorizatu, zenbaki guztiak gehitu eta epaileari emaitza eman behar diote. Emaitza zuzena bada, hurrengo bikotea aterako da. Bigarren bikoteak emaitza zuzena lortzen badu, lekukoa emango dio hirugarren bikoteari. Hirugarren bikoteak amaitzean lekukoa giza froga dagoen tokira joango da. Bigarren partea giza froga izango da. Frogaren emaitzak helmugaratzearen arabera izango dira.

 

PROBAREN ANTOLAKETA.

Taldekide guztiek eta kapitain batek parte hartuko du. Bi zatitan egingo dute.

1. Orientazioa binaka egingo dute. Talde bakoitzeko hiru bikotek parte hartuko dute. Bikotea batera aterako da eta ez du lekukoa pasako harik eta bi kideak helmugara iristen diren arte.

2. Lasto zamak. Talde bakoitzean orientazioan parte hartu ez duten beste hiru bikoteek egingo dute.

 

PUNTUAZIOA

Denborak hartuko dira kontuan

 

1.postua

40 puntu

2

20

3

15

4

12

5

10

6

8

7

6

8

5

9

4

10

3

11

2

12

1

 

ARAU OROKORRAK

 

-Taldekide guztiek parte hartuko dute.

-Epaileek esandakoa bete behar da.

-Irteera orientazioan hasieran dagoen konotik emango da. Zati hau bukatzean lekukoa gurpilak dauden tokira eramango da.

-Banderatxoa hartzen duen lehenengo taldeak irabaziko du.

-Gainontzekoen sailkapena denboraren arabera izango da.

 

PENALIZAZIOAK

Orientazioan emaitza okerra bada, berriro egin behar dute saiakera.

Giza frogan kapitaina gurpilatik erotzen bada, berriro hasi behar dute.

 

3. FROGA (4 GUNEA) KASTELLERRA Ikusi bideoa

 

AZALPENA:

 

Froga honen helburua garagardo kaxekin ahalik eta dorrerik altuena osatzea da.

Bideoan ikusiko duzue nola egiten den.

 

  • Taldea bi lanketatan banatuko da. 2 partaide eta kapitain bat dorrea sortzeko eta beste 8 ak kaxen garraioa zaku lasterketa bidez egin beharko dute.
  • 20/25 M. ko distantzia osatu beharko dute kaxa bat emateko bikoteka. Kaxa utzi orduko errail batetik kaxak dauden lekura itzuli beharko dute.
  • Beste bikotea aurrekoak kaxa dorre gunean utzi orduko aterako da, itzulera  berdina eginez .
  • 15 minutuko gehienezko denboran osatu duten kaxa kopuruarekin sailkapena egingo da.

 

ARAUAK

 

ZAKU LASTERKETA

  • 20/25 M.ko distantzian, bikotea bakoitzak, zaku bakarrean sartuta kaxa bat eraman ahalko du.
  • Bidaian kaxa eroriko balitz kaxa galduko litzateke eta kopuru osotik (24) kenduko litzateke.
  • Soilik kaxa erortzean edo dorre gunean kaxa uztean hasi ahalko du taldeko beste bikoteak kaxa garraioan zaku lasterketan.
  • Alboko taldea izorratzea kaxa gutxiago batekin zigortuko da.

 

DORRE OSAKETA

  • Dorreak  egiteko kaxak  banaka pasako dizkio taldekideak.
  • Dorreak erortzen bada, taldekideek duen kaxa kopuru berdinarekin hasi ahalko dute .
  • Kapitain bat arduratuko da dorregileari eusteaz eta laguntza emateaz.
  • Denborak hartuko dira kontuan .
  • Denbora barruan lortzen ez duen taldeak dorrea erori aurretik osatu duen kaxa kopurua hartuko da kontuan.
  • Gehienezko denbora 15 minutu

 

PUNTUAKETA

 

1.postua

40 puntu

2

20

3

15

4

12

5

10

6

8

7

6

8

5

9

4

10

3

11

2

12

1